Saturday, April 16, 2011

Skandal kereta Awal, Scha


PENGACARA Awal Ashaari dan Scha Alyahya minggu lepas tersedak sebaik membaca gosip sentap Diva minggu lepas. Pasangan kekasih itu sebelum ini didakwa memberi dan menerima sebuah kereta mewah tetapi mereka menafikan sensasi itu. Awal beria-ria menafikan gosip itu di Facebook dan portal hiburan Internet. Begitu juga si Awan Dania, dia meluahkan perasaan menerusi Twitter sambil menyindir Diva supaya selidik dahulu sebelum bercakap.

Elok juga Diva kemukakan hasil forensik plat WSC4. Setahu Diva, nombor plat cantik kereta baru Scha sekarang rupa-rupanya dibeli sebelum ini bersama teman tapi mesranya suatu ketika dahulu iaitu si ‘Abang F’. Itu belum masuk bab tak bayar saman trafik yang melambatkan proses jual beli.

Letihlah bercakap hal artis yang sedang hangat bercinta nih, usik sikit melenting bukan main lagi. Masa tengah baik, ada yang sampai buka akaun bersama bahkan beli rumah letak nama bersama.

Bila dah berantakan, barulah semua terbongkar. Teguran ini tak ditujukan pada sesiapa tau. Diva sekadar menyampaikan, ada banyak lagi maklumat, tapi Diva fikirkan juga privasi kalian.

No comments:

Post a Comment