Wednesday, April 27, 2011

Sarimah Ibrahim Pernah Ditipu Cinta Siber


KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara Sarimah Ibrahim mengaku pernah kecewa gara-gara ditipu cinta siber menerusi laman sosial Facebook.

Menurut Sarimah dia tidak sangka dirinya mudah ditipu walaupun tahu tentang risiko meminati lelaki yang dikenali di Internet.

"Memang ramai yang datang dan ingin berkenalan secara lebih mendalam dengan saya. Tetapi mereka semua mahukan Sarimah Ibrahim yang berada di kaca televisyen dan bukannya diri saya sebenar.

"Bagaimanapun saya pernah kecewa gara-gara ditipu cinta siber. Kami berborak menerusi Facebook dan merancang untuk bertemu. Selamatlah saya tidak ke tempat yang dijanjikan untuk berjumpa.

"Sebaliknya saya hanya menunggu dia menelefon saya. Malang sekali, saya tidak dihubungi pun seperti yang disangka. Memang saya sedikit terkilan dengan lelaki itu," katanya.

Tambah Sarimah, kini dia sedang mengenali seseorang tetapi enggan bercerita lanjut mengenainya.

Sebaliknya, dia menyatakan hasrat untuk menjadi seorang ibu seperti rakan-rakannya yang lain.

"Sekarang ini naluri saya begitu teringin untuk menjadi seorang ibu, entahlah kenapa?

"Justeru, saya perlu mencari seorang teman hidup yang mempunyai impian yang sama seperti saya iaitu mahu menjadi seorang bapa. Dan ya, kini saya sedang mengenali seseorang," ujar Sarimah yang bakal muncul dalam pementasan teater Mak Dara Nyonya yang bakal berlangsung pada 6 hingga 12 Julai 2011.

Sementara itu, Sarimah juga sedang membuat perancangan untuk menerbitkan dua buah buku mengenai cara-cara menjadi seorang artis dan juga berkaitan dengan masalah-masalah wanita berdasarkan pengalaman yang dilaluinya.

No comments:

Post a Comment