Tuesday, March 22, 2011

Shahid rayu Priyanka


AKTOR Shahid Kapoor sejak kebelakangan ini dilihat cuba untuk berbaik semula dengan bekas kekasihnya Priyanka Chopra.

Dia telah cuba melakukan pelbagai perkara supaya aktres jelita itu kembali ke pangkuannya.

Disahkan oleh sumber terdekat Shahid, selepas Priyanka kembali dari Malaysia kerana penggambaran filem Don 2, aktor itu tidak berhenti menghantar pesanan khidmat ringkas (SMS) dengan menulis, 'rindu kamu' dan 'kita boleh jayakan hubungan ini'.

Ketiadaan Priyanka pada majlis hari lahir Shahid yang berlangsung pada 25 Februari lalu dikatakan benar-benar telah mengguris hatinya. Namun, Shahid tetap terus menghantar bunga dan SMS kepada Priyanka.

"Disebabkan pergaduhan yang kerap serta berbeza pendapat mengenai beberapa perkara telah menyebabkan hubungan mereka terputus.

"Priyanka tidak mahu berada di Mumbai ketika majlis hari lahir Shahid berlangsung. Sebab itu, Priyanka membuat perancangan untuk bercuti di Amerika Syarikat pada tarikh yang sama.

"Malah, dia pergi bercuti dengan rakan-rakan yang langsung tiada kaitan dengan industri hiburan," ujar sumber terdekat pasangan itu.

Selepas percutian itu, Priyanka terus terbang ke Malaysia untuk menjalani penggambaran Don 2. Priyanka berbuat demikian kerana dia mahu putus cinta secara bersih dengan Shahid.

Shahid pula tidak dapat menerima keputusan bahawa hubungannya dengan Priyanka telah berakhir. Sedar, hubungan mereka putus disebabkan oleh kesalahannya sendiri, Shahid bersedia untuk meminta maaf tetapi Priyanka belum bersedia untuk memaafkan bekas kekasihnya itu.

"Apabila dia dilamun cinta, dia tidak pernah menoleh ke belakang. Dengan Shahid, dia membuat keputusan untuk membawa hubungan itu lebih jauh dan menjayakannya, tetapi nampaknya, apa diharapkan tidak menjadi kenyataan," kata sumber itu lagi.

Menurut teman-teman rapat Shahid dan Priyanka, ini bukanlah perpisahan mereka yang pertama kali, tetapi kali ini yang paling menyakitkan buat mereka berdua.

Sehingga kini, Priyanka tidak memberi sebarang respons terhadap panggilan dan mesej. Meskipun begitu, ramai teman-teman rapat mereka cuba untuk menyatukan mereka kembali.

No comments:

Post a Comment