Saturday, March 19, 2011

Juliana digelar badut

PEMILIK nama penuh Juliana Sophie Johari Evans ini semakin meniti di bibir peminat. Berwajah 'Pan Asia' dan petah pula bila mengalunkan bicara, Juliana atau lebih mesra dipanggil Ju kini sedang sibuk menghadapi semester akhirnya dalam bidang komunikasi di Kolej Sunway, Petaling Jaya.

"Saya sedang sibuk dengan kuliah semester akhir disebabkan itu jarang muncul di kaca televisyen. Dalam masa yang sama, saya ada juga terbabit dalam rakaman fotografi dengan beberapa majalah dan hadir ke acara-acara seperti Anugerah Bintang Popular (ABP)," katanya ketika dihubungi Sensasi Bintang baru-baru ini.

Selain sibuk dengan kuliah, Ju yang dipercayai sedang bercinta dengan Zizan Raja Lawak akan ke lokasi penggambaran iklan coklat Cadbury dan Nestle.

Ditanyakan mengenai kriteria lelaki idaman, bekas kekasih Sam Bunkface itu memberitahu, lelaki pilihannya perlu lucu dan mampu mencetuskan ketawa.

"Saya tidak suka lelaki yang terlalu serius. Bonus bagi saya kalau antara kami ada tarikan kimia. Dia juga kena terima Ju yang kadangkala selamba dalam penampilan dan karakter," katanya mengenai kriteria lelaki idaman yang secara tidak langsung dimiliki oleh Zizan.

No comments:

Post a Comment