Get widget

Friday, August 5, 2011

Miera Liyana yang seksi bersama teman lelaki




Opss.. siapakah jejaka yang bersama Miera Liyana ni?.. Dengar-dengar cerita jejaka yang dikenali sebagai Lash Mokhtar ni adalah teman lelaki terbaru Miera Liyana.. Wah.. beruntung lah Lash Mokhtar ni dapat teman wanita secantik Miera Liyana ni kan.. melalui gambar yang kita boleh tengok kat bawah ni.. nampak sangat mereka berdua tengah melalui saat-saat bahagia bersama kan..

Menurut sumber, Lash Mokhtar ni juga turut aktif berlakon untuk beberapa drama dan filem.. antaranya ialah ‘Kami The Movie’,'Hanyut’ dan yang terbaru ialah ‘Alauddin’.. Jika betul mereka berdua ni tengah bercinta, MyGosip harap cepat-cepat la mereka berdua ni berkahwin.. nampak serasi sangat dah tu.. Apa-apa pun jom kita layan gambar Miera Liyana dan Lash Mokhtar bermanja-manja kat bawah ni… Miera Liyana Agak seksi disitu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More