Friday, August 12, 2011

Britney Spears Dilarang Memiliki Telefon Bimbit


LONDON: Penyanyi Britney Spears, 29, telah dilarang daripada memiliki telefon bimbit sendiri untuk mengawal tingkah lakunya.

Larangan tersebut dilihat sebagai salah satu langkah yang diambil oleh individu terdekat dengan penyanyi itu bagi mengelak dia mengulangi kesilapan-kesilapan pelik sebelum ini.

"Orang yang paling rapat dengan Britney sentiasa memerhati gerak-gerinya bagi memastikan dia berada pada trek yang sepatutnya.

"Salah satu pendekatan yang diambil adalah melarangnya daripada memiliki telefon bimbit kerana ia membantu orang lain untuk mengawal dirinya," kata satu sumber seperti dipetik akhbar Sun.

Pada tahun lalu, bekas pengawal peribadinya Fernando Flores, 30, mendakwa penyanyi itu telah mengirimkan beberapa keping gambar bogel yang diambil sendiri menggunakan telefon bimbit.

Spears juga dituduh telah menunjukkan alat sulitnya dan melakukan bayaran pendahuluan yang tidak dikehendaki untuk rumahnya di Los Angeles.

Bagaimanapun, penyanyi lagu Baby On More Time itu menyangkal semua dakwaan tersebut.

Bintang pop itu berada di bawah perlindungan undang-undang dan kerjayanya kini diuruskan oleh bapanya Jamie susulan kekalutan yang melandanya pada 2008.

No comments:

Post a Comment