Get widget

Friday, August 5, 2011

Fasha Sandha, Pierre Andre Bertemu Dalam Drama RTM


PETALING JAYA: Pelakon jelita Fasha Sandha akan bergandingan bersama Pierra Andre dalam drama berjudul Madu di Tasik Hempedu yang akan disiarkan pada 12 Ogos ini, pukul 1.30 petang di TV2.

Watak ibu tiri yang dilakonkan oleh Fasha itu sentiasa menerima ujian apabila anak tirinya bertindak di luar batasan yang mencuba merogolnya.

Kisahnya bermula dengan dilema yang terpaksa dilalui oleh Wani lakonan Fasha Sandha yang terpaksa berkahwin dengan lelaki berusia bernama Arman yang dilakonkan oleh Jalaluddin Hassan, seorang ahli perniagaan setelah Arman kematian isterinya, Shirah (Fadilah Mansor).

Bagaimanapun dalam waktu yang sama, Wani dicintai oleh anak sulung Shirah, Rustam lakonan Pierra Andre.

Malangnya perkahwinan Wani dengan Arman tidak disenangi oleh Rustam kerana dalam waktu yang sama, Rustam yang baru balik dari luar negara setelah telah jatuh cinta pada Wani.

Setelah Arman berkahwin dengan Wani, Rustam mengambil keputusan keluar dari rumah untuk tinggal berasingan. Dalam waktu yang sama, perasaan cintanya pada Wani tetap bergelora.

Kematian Arman memberi ruang kepada Rustam untuk memiliki Wani biarpun berkali-kali Wani menegaskan perasaan cinta Rustam terhadapnya adalah salah di sisi agama dan mereka haram berkahwin.

Namun nafsu menguasai Rustam. Dia nekad untuk memperkosa Wani sebagai jalan untuk dia mendapatkan Wani. Malangnya dalam pergelutan, Rustam jatuh dari tangga dan koma.

Drama ini turut dibintangi Datuk Jalaluddin Hassan, Nazim Othman, Anne Abdullah, Fadilah Mansor, Erin Malek dan Nur Aqilah Malek.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More