Sunday, May 29, 2011

Sheila Majid Mahu Bawa Jerneh Ke Timur Tengah


SHAH ALAM: Ratu Jazz Negara Datuk Sheila Majid berhasrat membawa produk rangkaian penjagaan kulit berjenama Jerneh by Sheila Majid di pasaran luar negara.

Kata Sheila, itu merupakan salah satu impiannya selepas produk tersebut mendapat tempat kukuh di negara ini terlebih dahulu.

“Sambutan terhadap produk tersebut sejak mula dikeluarkan pada awal 2009 lalu semakin baik.

“Bagi saya biarlah perlahan tapi menunjukkan perningkatan kerana kita sangat mementingkan kualiti.

“Setakat ini sedah tiga negeri yang sudah ada pengedar tetap iaitu Kelantan, Terengganu dan Selangor dan saya memang berharap untuk menembusi pasaran luar negara seperti Timur Tengah,” katanya ketika ditemui di Majlis Memperkenalkan Produk Jerneh By Sheila Majid, di Shah Alam, Sabtu.

Tambah Sheila, tujuan utama produk tersebut dikeluarkan bukanlah mengejar keuntungan sebaliknya sebagai rasa tanggungjawab membantu pengguna Islam mendapatkan produk halal dan selamat.

“Jerneh halal dan selamat digunakan kerana mengunakan bahan-bahan yang kita yakin boleh digunakan untuk bersolat.

“Ramai pengguna yang beli sesuatu produk tanpa membaca bahan-bahan kandungan, kebiasaannya terdapat bahan yang digunakan tidak diyakini halal,” katanya.

Tambahnya, dia juga menolak penggunaan cara mudah untuk kelihatan cantik dengan mengunakan rawatan yang membahayakan untuk masa jangka panjang.

“Sebagai manusia kita sepatutnya bersyukur dengan apa yang dianugerahkan tuhan kepada rupa paras.

“Kita perlu menjaganya dengan baik dan bukan dengan cara yang mudah untuk nampak cantik tetapi membahayakan diri sendiri,” katanya.

No comments:

Post a Comment