Wednesday, May 11, 2011

Natasha Hudson Jelas Hubungan Dengan Zizan Raja Lawak


PETALING JAYA: Pelakon jelita, Natasha Hudson, 29, menjelaskan hubungannya dengan pelawak Zizan(Raja Lawak)sekadar kawan biasa, tidak lebih dari itu.

Kata Natasha, dia dan Zizan rapat berikutan menggunakan khidmat pengurus yang sama iaitu Marina Juki.

“Saya dan Zizan hanya kawan biasa sahaja, saya datang ke program Maharaja Lawak minggu lalu kerana ingin memberi sokongan kepada rakan artis.

“Saya juga dijemput oleh pihak Astro untuk datang ke program tersebut. Lagi pula kami mengunakan pengurus yang sama,” katanya ketika di temui di Majlis Pelancaran Drama Bait Cinta, di sini, Selasa.

Natasha diminta mengulas gosip mempunyai hubungan istimewa dengan pelawak tersebut apabila sering kelihatan di majlis yang sama.

Bagaimanapun, dia mengakui senang berkawan dengan jejaka tersebut kerana sering bertukar-tukar pendapat dan memberi nasihat kepadanya.

“Secara jujur Zizan seorang yang sangat berbakat dan sebagai kawan dia seorang yang sering memberi nasihat.

“Tapi untuk memulakan sebuah hubungan istimewa itu, saya belum bersedia kerana saya ingin fokus kepada kerjaya dan anak saya dahulu,” katanya yang kini mempunyai seorang cahaya mata, Nessa Helena, 3.

Ditanya tentang ciri-ciri lelaki yang menambat hati wanita ini, Natasha memberitahu, dia mencari seorang lelaki yang bertanggung jawab dan sayangkan keluarga.

“Seperti biasa kita mencari seorang lelaki yang bertanggungjawab dan beri perhatian kepada keluarga.

“Pada saya harta dan duit tidak menjanjikan kebahagian dalam sesebuah rumah tangga,” katanya.

Sementara itu, bercerita tentang drama Bait Cinta, Natasha yang memeggang watak Shahnaz mengakui agak berat memainkan karakter tersebut.

“Saya memegang watak isteri ketiga Hazri yang mana sanggup berkongsi suami dengan dua isteri lain.

“Watak ini memerlukan penghayatan yang sangat mendalam yang mana saya sebagai wanita yang mengidap penyakit kanser dan akhirnya meninggal dunia,” katanya.

Drama tersebut bakal ditayangkan pada setiap Isnin dan Selasa, pukul 8.30 malam bermula 17 Mei ini di TV9.

No comments:

Post a Comment