Saturday, May 7, 2011

Desy Ratnasari Kembali Berlakon


JAKARTA: Selepas empat tahun berehat daripada dunia lakonan, aktres popular Desy Ratnasari memilih untuk kembali aktif semula.

Wanita kelahiran Singkawang, Kalimantan Barat, Indonesia itu mengakui tempoh empat tahun "berehat" membuatkan dia terlalu rindukan dunia lakonan.

“Saya sibuk dengan pelajaran saya tapi saya tidak pernah terputus hubungan dengan rakan-rakan dalam industri ini.

“Saya terima tawaran untuk berlakon semula kerana pujukan rakan-rakan daripada produksi tersebut dan tidak mahu menghampakan harapan mereka,” katanya yang bakal membintangi sinetron Cahaya Cinta.

Tambah Desy, dia kini perlu membahagikan masa sebaik mungkin antara lakonan, pelajaran dan keluarganya.

“Saya seorang yang agak menekankan tentang disiplin, jadi tiada masalah untuk membahagikan masa saya.

“Saya juga sudah berjanji dengan anak saya untuk tidak mengabaikannya selepas kembali berlakon ini,” kata pelajar Psikologi Bidang Sumber Daya Manusia di Universitas Indonesia ini.

No comments:

Post a Comment