Thursday, November 11, 2010

"Saya Tidak Diraba" - Intan Ladyana


PETALING JAYA: Pelakon Intan Ladyana menjelaskan dia tidak diraba oleh sesiapa ketika menyertai program Jom Heboh anjuran TV3 di Pulau Pinang minggu lalu seperti yang didakwa dalam sebuah blog hiburan.

Bagaimanapun, dia mengaku ada membawa tabung untuk mengutip derma daripada orang ramai bagi membantu mangsa bencana banjir anjuran stesen televisyen itu

“Saya juga terkejut blog berkenaan mengatakan bahawa saya diraba ketika sedang membawa tabung untuk mengutip derma mangsa banjir di Kedah.

“Jika saya diraba sudah tentu saya dapat rasakan perbuatan itu ataupun pembantu peribadi saya juga melihat perkara tersebut,” katanya ketika dihubungi mStar Online, Selasa.

Jelas Intan, perkara tersebut hanya sekadar khabar angin atau gurauan penulis blog berkenaan semata-mata.

“Tiada siapa yang kena raba dalam program itu. Mungkin ada pihak yang nampak saya macam kena raba tapi sebenarnya ia tidak berlaku seperti yang didakwa,”ujarnya yang kini sedang menjalani penggambaran drama di Pulau Aman, Pulau Pinang.

Intan bakal membintangi drama terbaru slot Akasia menggantikan drama Chinta yang akan bermula pada 18 November ini.

Drama tersebut juga membariskan pelakon-pelakon handalan seperti Kamal Adli, Cat Farish dan Aida Khalida.

No comments:

Post a Comment