Get widget

Friday, November 26, 2010

Kris Dayanti Akui Aurel Lebih Baik Darinya

DIVA Pop Indonesia, Krisdayanti turut gembira dengan kejayaan puterinya Aurel yang kini berduet dengan ayahnya yang juga bekas suami penyanyi tersebut, Anang Hermansyah.

“Sejak umur empat tahun lagi dia sudah baca puisi, dia sudah biasa berada depan khalayak dan mempunyai keyakinan yang sangat tinggi.

“Dia mengenali muzik pada usia yang sangat muda, dia sudah tahu balok dan note muzik dan kedudukan suara yang tepat,” ujarnya ketika ditemui di pelancaran album Aurel berjudul Tanpa Bintang, seperti dipetik KapanLagi.com.

Krisdayanti yakin Aurel mampu bersaing pendatang-pendatang baru, apatah lagi dia didampingi oleh bapanya.

“Insya-Allah saya yakin dia mampu bersaing dengan pendatang baru dalam industri muzik Indonesia. Ayahnya sentiasa berada di sisinya,” katanya.

Katanya, Aurel jauh lebih baik daripada dirinya ketika memulakan langkah ke dunia seni. Dia mempunyai banyak pengalaman dan orang-orang disekeliling yang boleh membantunya.

“Dia bertuah kerana dilahirkan dalam lingkungan anak seni dan tahu apa yang dia mahu. Dia jauh lebih baik dari saya jika dibandingkan ketika mula menceburkan diri dalam dunia seni ini,” katanya.

Dalam pada itu, Krisdayanti mengakui sedih kerana tidak terlibat dalam projek album puteri sulongnya itu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More