Get widget

Tuesday, August 14, 2012

Anne Ngasri Enggan Tipu Anak-Anak Mengenai Status Diri

Anne Ngasri

PETALING JAYA: Pelakon Anne Ngasri mengambil pendekatan enggan menipu anak-anaknya mengenai statusnya yang sudah berpisah dengan suami, Abdul Wafi Hassan walaupun mereka dilihat berkawan baik.
Anne, 28, berkata, dia mahu tiga anaknya mengetahui status tersebut agar mereka benar-benar faham apa sebenarnya yang telah berlaku di antara dia dengan bekas suaminya itu.
"Saya tidak mahu menipu mereka dan adalah lebih baik mereka faham kenapa bapa kandung mereka tidak tinggal serumah.
"Setakat ini anak yang sulung semakin memahami apa yang terjadi dan menerimanya dengan baik manakala dua adiknya masih belum faham perkara sebenar," ujarnya kepadamStar Online.
Dalam pada itu, Anne berkata, hasrat menceritakan kisah rumah tangga terhadap anak-anak bukan untuk memburuk-burukkan Wafi sebaliknya ingin mereka faham bagaimana sebuah keluarga yang mengalami kegagalan rumah tangga itu berfungsi.
Malah kata Anne, bekas suaminya sangat mengambil berat dan masih menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang bapa dengan baik kepada tiga anak mereka iaitu Abdul Warits, 4, Abdul Wafri, 3 dan Nazharah Afrozah, 2.
"Wafi sering datang jumpa anak-anak dan menjalankan tanggungjawabnya seperti biasa. Anak-anak juga memang rapat dengan dia," katanya.
Sementara itu, ditanya mengenai persiapan menjelang Aidilfitri, Anne berkata, setiap tahun dia akan mengutamakan anak-anaknya sebelum membeli pakaian untuk dirinya sendiri.
Bakal berkunjung ke rumah kekasihnya iaitu Alif Aziz di Singapura pada Hari Raya nanti, Anne memberitahu dia hanya akan bercuti selama seminggu sebelum kembali sibuk dengan penggambaran filem dan drama.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More