Saturday, June 18, 2011

Chistina Aguilera Kritik Polis Tahan Tanpa Sebab


PENYANYI Christina Aguilera menganggap penahanannya pada Mac lalu adalah kerana dirinya seorang selebriti terkenal.

Dia bersama kekasihnya Matius Rutler yang ditahan oleh pihak polis kerana memandu dalam keadaan berbahaya di Hollywood Barat.

Penyanyi itu ditahan kerana cuba berbohong dan kemudian dibebaskan tanpa sebarang tuduhan. Sementara kekasihnya Rutler ditahan atas tuduhan memandu di bawah pengaruh alkohol.

Seperti dipetik dari femalefirst, Chiristina memberitahu bahawa penahanan itu seharusnya tidak terjadi.

"Ini seharusnya tidak terjadi, mereka menahan saya kerana saya adalah seorang selebriti. Mereka tahu sejarah saya dan sengaja ingin menahan saya.

"Saya tidak memandu, saya tidak melakukan sebarang kesalahan tapi mereka menahan dan memenjarakan saya tanpa sebab," ujarnya.

No comments:

Post a Comment