Wednesday, October 26, 2011

Neelofa Berdebar Tunggu Tayangan 4 Filem


KUALA LUMPUR: Pelakon jelita Noor Neelofa Mohd Noor, 22,mengakui berdebar menanti kemunculan empat buah filem lakonannya yang dijangkan ditayangkan tahun depan.

Tambah Dewi Remaja 2011 ini, biarpun sudah membuktikan bakat lakonan dalam beberapa buah drama tempatan, namun dia masih risau terhadap reaksi penonton terhadap kemunculannya di layar perak.

"Thaun ini merupakan tahun pertama sebagai artis, memang ramai yang mengenali saya melalui drama yang sudah keluar atau melalui berita-berita tentang saya.

"Sebab itu juga perasaan agak teruja dan gementar untuk menerima maklum balas penonton untuk filem-filem lakonan saya yang ditayangkan tahun depan," katanya ketika ditemui di majlis Malam Seribu Bintang Karyawan, di sini, Rabu lalu.

Neelofa memeggang watak utama dalam empat buah filem iaitu Azura 2011, Rentaz, Lemak Kampung Santan dan Saya Amat Mencintaimu (SAM).

Bercerita tentang filem terbarunya, Lemak Kampung Santan, dia berkata terpaksa mewarnakan rambutnya kepada warna hitam bagi menyesuaikan dengan watak sebagai wanita kampung.

"Saya jarang mewarnakan rambut kepada hitam pekat seperti ini kerana rasa seperti tidak sesuai dengan kulit tapi demi menghidupkan watak gadis kampung seperti dalam filem tersebut.

"Penggambaran filem Lemak Kampung Santan mula pada 15 Oktober lalu dan dijangkan berakhir pada 1 November ini, sepanjang penggambaran itu saya perlu kekalkan warna rambut ini," katanya.

Jelas Neelofa biarpun terpaksa berkorban namun dia berpuas hati dengan layanan yang diterima sepanjang berada di lokasi penggambaran filem tersebut.

"Semua pelkaon dan krew produksi melayan saya dengan baik, malah pelakon-pelakon lamaseperti Hans Isaac bayak membantu saya dari segi lakonan," katanya.

Sementara itu, ketika ditanya tentang dua orang pengawal peribadi yang bertanggungjawab menjaganya, Neelofa enggan mengulas lanjut perkara itu.

"Dua orang pengawal itu ditugaskan oleh keluarga saya untuk memastikan agar saya berada dalam keadaan selamat," katanya.

No comments:

Post a Comment