Tuesday, October 25, 2011

Mariah Carey Kongsi Gambar Anak Kembar


DIVA terkenal, Mariah Carey secara rasminya memperkenalkan dua anak kembarnya melalui sebuah laman web, www.dembabies.com yang direka khas untuk mereka.

Dalam laman web tersebut, Mariah dan suaminya, Nick Cannon berkata mereka telah berbincang sejak sekian lama cara terbaik untuk mendedahkan gambar anak mereka.

"Kami tidak mahu menggunakan cara biasa iaitu dengan memaparkan gambar mereka dalam akhbar tabloid walaupun cara itu tidak salah tetapi kami memilih cara yang lebih dekat dengan peminat-peminat kami," kata Nick.

Katanya, atas dasar tersebut dia dan isterinya bersetuju untuk membina sebuah laman web bagi memaparkan potret indah keluarga mereka untuk tatapan peminat.

Sebelum itu, Monroe dan Moroccan membuat kemunculan pertama bersama satu temu bual eksklusif bersama Barbara Walters untuk program bual bicaranya 20/20.

Memanggil kedua-dua mereka dengan panggilan manja, Roc (Moroccan) dan Roe (Monroe), Mariah memberitahu kehadiran cahaya matanya itu telah mengubah hidupnya menjadi lebih baik.

No comments:

Post a Comment