Get widget

Wednesday, September 5, 2012

Diana Danielle Lalui 'Percubaan' Sebagai Tunang Orang

Diana Daniell ayu
PETALING JAYA: Pelakon jelita Diana Danielle menganggap pertunangannya dengan aktor Farid Kamil yang berlangsung Ahad lalu adalah sebagai satu tempoh percubaan sebelum bergelar suami isteri.
Diana atau nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson, 21, berkata, bertunang pada usia muda tidak menghalangnya untuk belajar menjadi seorang wanita yang lebih matang selain ia adalah sebuah ujian yang harus diharunginya bersama Farid untuk beberapa tempoh.
"Terima kasih atas ucapan dan doa yang diberikan pada kami. Sebenarnya saya tidaklah terlalu teruja, tetapi bagi saya, pertunangan ini adalah ujian buat kami.
"Bersedia atau tidak, kami akan belajar perlahan-lahan untuk serasikan diri dalam ikatan ini (bertunang) ," katanya menerusi mesej ringkas melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) kepada mStar Online di sini, Selasa.
Pasangan tersebut mengikat tali pertunangan pada Ahad lalu di kediaman Diana di Damansara, di sini selepas menyulam cinta selama tiga tahun.
Majlis berlangsung sekitar pukul 4 petang di mana Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid.
Pihak perempuan memberi lima dulang hantaran berbalas tiga dulang daripada pihak lelaki yang antaranya seperti senaskhah Al-Quran, pakaian dan kasut.
Tambah Diana, dia juga tidak ada sebarang masalah untuk meneruskan ikatan pertunangan itu yang dijangka tidak lebih daripada setahun sebelum kedua-duanya membina rumah tangga.
"Kami mengadakan majlis pertunangan yang sangat sederhana sebenarnya dengan kehadiran keluarga kedua-dua belah pihak.
"Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Doakanlah yang terbaik buat kami," ujar Diana.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More