Sunday, January 2, 2011

Nicole Scherzinger Nak Kahwin Cepat

PENYANYI Nicole Scherzinger yang bercinta dengan pelumba kereta Formula 1, Lewis Hamilton, sudah bersedia untuk mendirikan rumahtangga.

Menurut penyanyi yang popular dengan lagu Poison itu, perhubungannya dengan Lewis selama tiga tahun itu membuatkan dia benar-benar yakin untuk bergelar isteri dan ingin memperoleh sebuah keluarga yang bahagia.

"Saya ingin berkahwin sebelum mendapat anak dan itulah yang kami harapkan. Setakat ini saya dan Leweis bersepakat untuk mendapatkan sepasang anak. Oleh itu kami perlu kahwin cepat," katanya kepada majalah Closer.

Nicole yang ditemui sebagai tetamu undangan dalam rancangan The X factor itu berkata, umurnya yang sudah menjangkau 32 tahun juga membuatkan dia tidak mahu tunggu lama untuk bergelar isteri kepada Lewis yang baru berusia 25 tahun.

Sementara itu, Nicole yang menjadi juri tetamu khas program The X factor itu berkata, buat masa ini dia ingin memberi fokus terhadap kerjaya nyanyiannya dan enggan menerima tawaran di luar bidang nyanyian.

"Jika Simon Cowell pujuk sekalipun, saya perlu memikirkan tawaran tersebut kerana tahun ini saya perlu bekerja keras untuk persiapan keluaran album baru.," katanya.

No comments:

Post a Comment