Monday, December 27, 2010

Sinetron bikin Maudy bosan

WALAUPUN polular dalam siri sinetron sehingga mendapat pendapatan melimpah-ruah, pelakon popular, Maudy Koesnaedi, 35, memutuskan untuk meninggalkan dunia drama.

Anak kelahiran Jakarta itu menjelaskan, dia tidak dapat membiasakan diri dengan jadual penggambaran sinetron yang panjang, ditambah pula waktu kerja yang tidak jelas.

"Dunia lakonan cukup memeningkan kepala saya. Tetapi itu bukan faktor utama saya mahu balik semula ke bidang perfileman. Terus-terang, saya masih tidak dapat membiasakan diri dengan cara kerja drama," jelas Maudy.

Isteri kepada Erick Meijer itu juga mahu memberi tumpuan terhadap kerja-kerja penerbitan filem. Setelah menerbitkan filem perdananya, 3 Hati 2 Dunia 1 Cinta, Maudy semakin teruja sementelah filemnya mendapat ulasan yang baik.

"Sudah tentu saya gembira kerana diberi kesempatan menjadi produser untuk projek berikutnya. Saya tidak boleh menghuraikan dengan lebih lanjut, yang pasti jalan ceritanya berkaitan isteri kedua Soekarno, Inggit Ganarsih," katanya.

No comments:

Post a Comment