Saturday, December 11, 2010

Emma Watson Bingung Terlalu Banyak Wang

PELAKON Emma Watson mengakui bingung dan tidak tahu bagaimana untuk menghabiskan wang hasil pendapatan kutipan filem Harry Potter.

Katanya sudah banyak barang keperluan yang dibeli dari hasil pendapatannya sejak berlakon dalam filem tersebut.

“Saya punya terlalu banyak wang sehinggakan tidak tahu untuk dihabiskan ke mana. Saya sudah membeli sebuah komputer riba dan kereta Toyota Prius selepas mendapat lesen memandu.

"Selebihnya saya gunakan untuk perbelanjaan kuliah,” ujar gadis yang sedang menuntut di Brown Universiti, Amerika Syarikat ini.

Selain bingung dengan wang yang ada, Emma juga mengakui tidak biasa berada di tempat umum kerana sering diperhatikan.

“Lucu bila orang memandang sambil bercakap tentang saya sebagai gadis Harry Potter, namun beberapa orang lain pula menganggap ia tidak benar kerana tidak mempercayai saya akan menggunakan pengangkutan awam.

No comments:

Post a Comment