Get widget

Sunday, December 9, 2012

Yatt beri syarat ketat


DALAM sibuk-sibuk buka telinga dengan cerita-cerita panas, Diva sempat ambil tahu pasal semangat artis tempatan yang berjuang dengan cara sendiri bagi membantu untuk meringankan beban penduduk Palestin di Genting Gaza.
Diva tengok Irma Hasmie bukan main bersemangat turun padang walaupun sarat mengandung anak pertama, artis-artis lain tak kurang prihatinnya. Pendek kata artis kita memang prihatin dalam isu kemanusiaan dan keadilan sejagat.
Dalam sibuk-sibuk para artis meraih derma orang ramai, kelibat Yatt pasti ada di setiap lokasi. Yatt antara selebriti yang lantang bercakap dan beremosi, siap menangis teresak-esak lagi.
Jadi, ada beberapa wartawan menghampiri Yatt untuk mendapatkan ulasannya tentang agenda kutipan amal di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman baru-baru ini. Bila media dipanggil, sudah tentu ada sesi temuramah dengan artis terlibat.
Yatt selalunya menjadi perhatian pada mana-mana acara ketika ini, maklumlah solekannya sahaja boleh buat sesiapa pun tertawan.
Peliknya, Yatt macam nak mengelak pula. Siap bagi masa tertentu pula kalau dirinya mahu diajak berbual. Kalau 5 minit hingga 10 minit itu biasa, tapi Yatt cuma ada kelapangan masa selama 3 minit sahaja. Bayangkan, hanya 180 saat untuk ditemuramah, hebatlah, ibarat nak kena guna 'dialog trengkas' pula.
Kalau benarlah dia sibuk sangat, cakaplah dalam bahasa yang lebih manis, kan Yatt itu wanita yang semakin manis dan menjadi contoh sejak berhijab.
Dengarnya, akibat syarat ketat itu yang diberikan Yatt, ramai wartawan tarik diri.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More