Get widget

Wednesday, November 14, 2012

Nafi Foto Bersama Wanita Kekasihnya, Remy Ishak Masih Solo


PETALING JAYA: Pelakon Remy Ishak menjelaskan dia masih lagi solo walaupun tersebar gambar dia dengan mana-mana wanita.
Remy, 30, berkata, sebuah foto yang menyaksikan seorang wanita bergambar dengannya secara rapat mungkin peminat fanatiknya dan ia bukanlah isu yang harus dikontroversikan.
"Saya harap, tidak ada pihak yang akan menimbulkan spekulasi menerusi sekeping gambar biasa.
"Wanita itu mungkin peminat atau rakan saya dan dia bukanlah kekasih sekiranya ada yang mengandaikannya begitu, kerana saya masih lagi solo," tegasnya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.
Pelakon itu diminta mengulas sekeping gambarnya yang dikirim menerusi e-mel kepadamStar Online bersama seorang wanita yang tidak diketahui identitinya.
Remy yang sedang menjalani penggambaran drama Cinta Jangan Pergi di Port Dickson, Negeri Sembilan memberitahu, dia akan lebih berjaga-jaga dalam menceritakan hal-hal berkaitan peribadi pada masa akan datang.
Selain itu, tambah Remy atau nama sebenarnya Mohammad Zalimei Ishak, selepas hubungan cinta antaranya dengan aktres Tiz Zaqyah putus, dia lebih memberikan fokus terhadap kerjaya lakonan yang diceburinya itu.
"Sekarang ini memang saya tidak mahu bercerita mengenai hal peribadi dan lebih berhati-hati dalam membuat sebarang kenyataan.
"Ini kerana walaupun kita memberikan penjelasan yang jujur, terdapat pelbagai persepsi yang akan timbul daripada ungkapan yang dikatakan itu," katanya.
Sementara itu, bersempena dengan sambutan Maal Hijrah yang disambut pada Khamis, Remy berharap agar dapat menghayati pengajaran di sebalik erti sebenar sambutan itu dan menjadikan ia sebagai titik permulaan untuk meningkatkan diri kepada satu tahap yang lebih baik.
"Seperti yang semua faham, 1 Muharam bukan sekadar penghijrahan Nabi Muhammad namun ia lebih melambangkan simbolik pengorbanan yang ditempuh Rasulullah ketika menyebarkan agama Islam.
"Dan untuk saya pula, hijrah adalah langkah baru ke arah yang lebih bagus dalam kehidupan ini dan saya berdoa agar dapat menjadi insan yang lebih baik daripada sebelumnya selain dimurahkan rezeki dalam karier yang diceburi, Insya-Allah," tuturnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More