Friday, December 2, 2011

Sarimah Akui Sudah Dua Tahun Intim Dengan Lelaki Perancis


PETALING JAYA: Pelakon dan pengacara Sarimah Ibrahim mengakui sedang menjalin hubungan intim dengan lelaki warga Perancis bernama Guillaume sejak dua tahun yang lalu.

Pelakon filem Apokalips itu berkata mereka hanya menjadi rapat sejak lelaki berusia 34 tahun itu menetap di Kuala Lumpur.

“Saya sudah lama kenal dengannya, sejak lapan tahun lalu kerana dia memang menetap di Asia sebelum ini. Bagaimanapun, sebelum ini kami sekadar bertegur sapa begitu saja dan hanya kawan biasa.

“Hubungan kami menjadi semakin rapat kira-kira dua tahun selepas dia (Guillaume) berpindah ke Kuala Lumpur,” katanya kepada mStar Online.

Apabila ditanya adakah lelaki tersebut bakal menjadi calon suaminya selepas dia melalui keruntuhan rumah tangga hampir tiga tahun lalu, Sarimah berkata pada peringkat ini adalah terlalu awal untuknya mengulas lanjut tentang hubungan mereka.

“Saya senang dan selesa berkawan dengannya tapi sejujurnya saya tidak pasti jika dia adalah lelaki paling tepat untuk menjadi calon suami.

“Saya berserah kepada Allah, jika dia adalah calon terbaik saya terima dengan hati yang terbuka.

“Apa pun, hanya masa yang akan menentukan siapa pasangan terbaik yang telah ditakdirkan untuk saya, insyaAllah,” katanya.

Menyentuh perkembangan terkini, Sarimah berkata, dia sedang menghabiskan proses penulisan buku berkaitan kesihatan mental dan dijangka akan menerbitkan buku itu tidak lama lagi.

Selain itu, pelakon yang kini berkecimpung dalam bidang keusahawanan ini juga berkata, syarikat produksinya Sarimah Sdn Bhd akan menerbitkan sebuah dokumentari tentang isu kesihatan mental di Malaysia pada tahun depan.

“Saya juga tidak sabar untuk menantikan kemunculan filem Apokalips arahan Mamat Khalid pada tahun depan.

“Berkemungkinan juga saya akan menyertai stesen radio di bawah AMP sebagai penyampai sepenuh masa bermula tahun baru ini,” katanya lagi.

No comments:

Post a Comment