Wednesday, July 17, 2013

Paris Hilton Nafi Kekasih Cemburu

Paris Hilton
SOSIALIT dan model Paris Hilton nafi kekasihnya, River Viiperi cemburu dan tergugat dengan kejayaannya dalam karier peragaan dan perniagaan.
Menurut laporan portal femalefirst.co.uk, sebaliknya River yang juga merupakan seorang model sentiasa menjadi tulang belakang kejayaan wanita itu yang kini cukup sukses dengan jenama minyak wangi dan beg tangan serta memiliki sebuah kelab malam sendiri
"River selalu kata yang dia cukup bangga dengan kejayaan yang saya miliki dan kenyataannya cukup menggembirakan hati saya.
"Dia juga sentiasa menemani saya berjalan hampir ke seluruh dunia bersama. Saya suka apabila ada orang yang sentiasa berada di sisi ke mana-mana sahaja saya pergi.
"Malah dia seorang yang cukup memahami dan sering memberikan kata-kata semangat buat saya. Malah dia bukan lelaki yang cemburu buta dan tak pernah asa tergugat dengan kejayaan yang dimiliki," katanya.

No comments:

Post a Comment